Thursday, September 23, 2010

PERJUANGAN ISLAM SEMAKIN DITERIMA

Tidak lama lagi Sultan Pahang akan melakukan lawatan ke Kampong Bantal Ulu Tembeling. Sudah pasti ramai rakyat jelata dari berbagai kampong berhampiran akan berkampong di Kampong Bantal. Eloklah kesempatan itu kita ambil untuk mengeratkan silratulrahim dengan masyarakat setempat disamping menganjurkan penambahan keaahlian parti.

Semenjak lawatan YDP Pas Kawasan yang lalu, maklumbalas menunjukkan bahawa penduduk pedalaman semakin menaruh kepercayaan terhadap Pas yang nyata lebih jujur dan telus dalam segala macam hal. Dan yang lebih penting adalah pemimpin Pas tidak sepertin pemimpin UMNO yang korup.

Terdapat berbagai rungutan tentang ADUN berbanding dengan semasa dibawah tadbiraan Pas dulu. Ramai percaya bahawa ledakkan akan berlaku semula dan Pas akan dipilih semula oleh rakyat untuk meguruskan beberapa kerusi di negeri.

3 comments:

Menyegar said...

Salam.Nak tergelak aku bila hang kata pemimpin pas tak ada yg korup ptuihh semua pemimpin tak kira parti apa pun sama aje bangsat.

WZWH said...

Salam PAS KT,
Aok berucap lagu ni kat mana, Kota Bharu ke...WZWH tak berapa dengar. Berapa lama dah aok tinggal kat Kuala Tembeling. Aok kenal WZWH. Aok tahu sejarah Tembeling? Aok kena belajar sejarah Tembeling dan DUN Tahan pada orang tua-tua di Tembeling ok. Kita jumpa di Kg Bantal semasa keberangkatan Tuanku Sultan nanti.

anak taman said...

amboih mulut gon ni kerayan habak sangat lah gayenye..
WZWH aku tak setuju sangatlah nak suruh orang belajor.. gaye cakap awak ni lebih pade orang duduk tembeling